Αρχή » ΑρθρογραφίαΗ κοροϊδία της Forthnet 2-playΤεχνολογία » Internet και ISPs - 17/05/2007Η παρακάτω επιστολή προέρχεται από φίλο της σελίδας: Ωστόσο, σχεδόν 4 μήνες μετά, δεν έχει ενεργοποιηθεί η ένταξη του κυκλώματος μου στο ιδιόκτητο δίκτυο της εταιρείας (ούτε καν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η περίφημη "φορητότητα") ενώ την ίδια στιγμή, η περιοχή μου, έχει κατακλυστεί από διαφημίσεις του τύπου "Μένεις XXXXX και δεν έχεις Forthnet 2-play ?" τς, τς, τς, τς... Είναι παντελώς άδικο, μια Forthnet , με τον ερασιτεχνισμό και την αισχρή συμπεριφορά που επιδεικνύει, να υποβαθμίζει τον Έλληνα φορολογούμενο σε τριτοκοσμικό κάτοικο αυτού του πλανήτη, ο οποίος είναι μόνον άξιος να λάβει τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες επιπέδου Ουγκάντας. Η τραγική ειρωνεία είναι πως στο συμβόλαιο τους (για το οποίο παρεμπιπτόντως δεν μου έχουν στείλει αντίγραφο), αναφέρεται πως ο συμβαλλόμενος υποχρεούται να καταβάλλει 70 ευρώ στην εταιρεία σε περίπτωση που προβεί σε ακύρωση την αρχικής αίτησης ένταξής του στο ιδιόκτητο δίκτυο!!!! Άραγε υπάρχουν ανάλογες υποχρεώσεις καταβολής αποζημίωσης για τις τεράστιες καθυστερήσεις από την πλευρά του παρόχου? Ή ισχύει και εδώ το "Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει". Το Υπουργείο Ανάπτυξης γνωρίζει την ασυδοσία και μεγαλοσχημία της Forthnet? Εχουν τραβηχτεί καθόλου τα αυτιά αυτών των ανίκανων και αναίσθητων εμπόρων που ρεζιλεύουν όλο το χώρο των Ελληνικών τηλεπικοινωνιών? Ή μήπως οι ιθύνοντες περιμένουν να βγούν οι καταναλωτές στους δρόμους να διαδηλώσουν, όπως ίσως γίνεται στο Κασμίρ ή στο Λάος, προκειμένου να κάνουν "κάτι"...? Σε έναν τόσο ευαίσθητο τομέα όπως οι τηλεπικοινωνίες και η τεχνολογίες του internet δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται σε ανίκανους επαγγελματίες να λυμαίνονται το χώρο που τους προσφέρει το Ευρωπαϊκό σύνταγμα και η ανάγκη της χώρας μας για ενδυνάμωση της ανταγωνιστικότητας και πάταξη των trusts. Αν παρόμοιες διαλυμένες και ανοργάνωτες εταιρείες δεν έχουν το φιλότιμο να κλείνουν μόνες τους, τότε πρέπει να φροντίζουμε να τις "κλείνουμε" εμείς οι ίδιοι οι καταναλωτές με τις επιλογές μας. Καταλήγοντας, 1. αναρωτιέμαι εάν ανάμεσα στους παραλήπτες αυτού του μηνύματος, βρίσκονται και κάποιοι δικηγόροι που θα είχαν τη διάθεση να αναλάβουν την αγωγή που έχω σκοπό να ασκήσω εις βάρος της Forthnet όπως επίσης και τη διεκδίκηση σημαντικού ποσού οικονομικής αποζημίωσης, λόγω των εργασιών που αποδεδειγμένα έχω "χάσει" ή καθυστερήσει να παραδώσω, εξαιτίας της μη ύπαρξης broadband δικτύου στην επαγγελματική μου έδρα. 2. αναρωτιέμαι εάν ανάμεσα στους παραλήπτες αυτού του μηνύματος υπάρχουν και άλλοι παθόντες από τις υπηρεσίες της Forthnet, οπότε και τους παρακαλώ να "κάνουν ένα βήμα μπροστά" απαντώντας στο email αυτό... 3. αναρωτιέμαι επίσης, εάν η επίσημη Forthnet έχει την επαγγελματική(?) ευαισθησία να απαντήσει σε όλες τις παραπάνω καταγγελίες, τις οποίες άλλωστε σκοπεύω να γνωστοποιήσω περαιτέρω σε δεκάδες χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Αθήνας, τις επόμενες ημέρες. Σημείωση: για όλα τα παραπάνω υπάρχουν τα αντίγραφα των αιτήσεων που έχουν κατατεθεί από τις 19 του περασμένου Ιανουαρίου, πολλές μαγνητοφωνημένες συνομιλίες μου με τηλεφωνητές του Call-Center της Forthnet καθώς και δύο μαγνητοφωνημένες συνομιλίες από τις tete - a -tete συναντήσεις μου κατά το τελευταίο 2μηνο, με δύο από τους κατ'ευφημισμό "προϊσταμένους", στα γραφεία της Εταιρείας. Ηθικό δίδαγμα: Ακούς Forthnet ??? ΣΤΡΙΨΕΕΕΕΕΕ...!!!! Τα στοιχεία του αποστολέα υπάρχουν στη διάθεση του pramnos.net
Σχόλια
|